abah kau mula berkata..


halooooo...
gua langsi,gua mati..ape gua kisah??
lu orang kalau tak suka jangan masok..nanti lu orang sakit hati..
gua amerika style bai..keje gua nak judge org,and kasi 'nasihat' sikit..
gua sape nak judge2 org ni?? gua lah abah lu..boleh?
budak2 moden zaman sekarang ni,tak boleh nak nasihat lembut2..
nasihat lembut2 makin bangang jadinya..
so,gua nak bagi rancak sikit la der..
ape hal?? dah mula naik menyampah kee??
gua ape kisah?? lu kesah ke??
betol lu kesahh?? jangan ikot cara gua,lu baca je dan renungkan..
peace bro..no war..
but me is a WAR!!!

1 comments:

Arya Putra said...

hahaha..ramai yang tak faham benda teguran style camni ko tahu..tapi aku paham sebab aku dah baca semua entri ko..maybe ada sesetengah blogger bajet otai yang duk maki2 lu abah, tapi wa nak kasik tau keep on writing..lu tak menulis lagi biar wa yang maki lu..jangan malas nak menulis ya!

Post a Comment